Äntligen ledig

Vilken vecka det har varit!!! Det har verkligen tagit på krafterna och betydligt mycket mer än jag trodde det skulle göra. Jag har varit på min gamla arbetsplats (där jag arbetade när jag blev sjuk) eftersom vi är ihopslagna där till och med vecka 32 som vi alltid är om somrarna. Dessa veckor kostar alltid massor med energi för personalen då ingenting är som vanligt. Rutinerna är annorlunda, kökspersonalen är inte alltid ordinarie, man får leta efter saker samt att man känner inte alla barn (men självklart finns det ALLTID personal som barnen känner). För mig har detta varit jättejobbigt även om jag på många sätt känt mig hemma på förskolan med allt vad det innebär. Resultatet av den här veckan har varit sömnlöshet, tröttare än vanligt (visst låter bara det konstigt), speedad i kroppen osv. Därför är jag extra glad att jag blev ledig idag. Nästa gång jag ska arbeta är den 12 augusti och då på är jag på min nya arbetsplats. Det känns riktigt konstigt. Men konstigt på ett positivt sätt, även om tårarna kom igår när jag skulle säga hejda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0