Envist barn

Har precis lämnat ett stycke dotter till skolan. Idag blev det att ta fram bilen då jag egentligen inte ville att hon skulle till skolan. Det har varit ett hiskeligt hostande och snörvlande hela morgonen men idag ska de på teater så hon mådde jättebra, enligt hon själv. Någon feber hade hon inte så det var bara att låta henne vara i skolan, men hon slapp åtminstone gå dit. Så nu sitter jag här och väntar på att hon ska ringa och säga att hon inte mår bra.
På mitt schema idag står sjukgymnasten i eftermiddag. Andra gruppträningen idag och det känns tryggare att gå dit idag än förra veckan. Idag vet jag vem jag möter, förra veckan visste jag bara att där skulle vara andra människor där. Hoppas bara min eländiga huvudvärk släpper, misstänker dock att en förkylning kan vara på gång även för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0