Långa två timmar

Idag var det långa två timmar på jobbet. Jag har sedan i måndags kväll känt mig lite sliten och idag var det tufft att jobba. Vi kollade lite på ett schemaförslag hur mina arbetstider ska ligga när jag börjar arbeta "på riktigt". Det kan nog bli bra även om det till viss del kommer att kosta energi, fast det gör i och för sig det mesta jag gör. När mina två timmar var över så var det bara i bilen och hem. Väl hemma upptäckte jag att vi har oinbjudna gäster. En gigantisk varelese med 8 ben har bosatt sig källaren. Fy för den lede säger jag bara. Det var bara att ta kläder och skor med mig upp och sedan stänga alla dörrar som finns mellan mig och odjuret så det inte ska hoppa upp och bita mig i hälsenan. Nu sitter jag här i min soffa och försöker andas lugnt för att hämta mig så jag kan fixa lite lunch. Jag har 1,5 timme på mig och sedan är det dags att ge sig av till sjukgymnaste för sista gruppträningen. Det känns inte bra att det är sista gången, jag skulle behövt ha kvar sjukgymnastiken länge till känner jag, just gruppträningen fungerar så väldigt bra. Jag tänkte jag skulle prata med sjukgymnasten hur jag ska göra för jag känner inte att jag är redo att stå på egna ben ännu. 


Kommentarer
Postat av: TantGlad

Haha min 8 a benta spindel grrrr Bosse och han dyker upp i duschen ibland OCH jag skriker ALLTID när jag ser honom.
Ha en fortsatt fin kväll.
Kram

Svar: Herr Ketchup hittade kräket ikväll, och nu är kräket ej i livet längre. Hoppas bara det var rätt kräk och inte kräkets bror som avlivades.
fruketchup.blogg.se

2013-04-17 @ 21:16:51
URL: http://TantGlad.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0