Dagens möte avklarat

Nu är jag hemma igen efter avstämningsmötet. Hur det gick? Av olika andledning kommer jag inte ta upp allt som sagts, därför blir kanske det lite konstigt det här inlägget. Men en sak kan jag berätta och det är att jag fick skriva in en sak i min kära almenacka. 



Jepp, ni läser rätt. Jag ska börja arbeta den 2 maj. Fatta, nästan ett år efter att jag blev sjukskriven så är det äntligen dags att börja arbeta, visserligen bara två timmar om dagen men ändå! När min läkare sa att jag var redo för det så tog det ett tag innan jag verkligen fattade. Sedan insåg jag att ja, jag är faktiskt redo. För säger min läkare det så litar jag på henne, för hon har haft rätt alla gånger när hon sagt att jag inte ska arbeta (fast jag varit helt säker på att det ska gå) och säger hon nu att det ska gå, ja då går det. Den 22 ska jag och min läkare träffas för att prata lite om hur de sista arbetsträningsveckorna har gått (för säkerhetsskull så inget har ändrats till min nackdel) och sedan dagen efter ska jag lämna rapport till min handläggare och sen kör vi! Till och med sommaren ska jag arbeta 25% och sedan är jag förhoppningsvis redo för 50%. Men vi ska skynda långsamt, det var min läkare väldigt tydlig med. En stor ros till henne!

Kommentarer
Postat av: angelica

sv: Jag tränar inte med PT, bara helt själv :D

2013-04-08 @ 16:17:30
URL: http://angelicabengtsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0