AP-träff i hönsgården

Snacka om att jag är vitsig, ibland så kan fru Ketchup få till det så här tjusigt. Vad innebär då detta otroligt vitsiga? Så djurigt blir det inte utan apträff är ArbetsPlatsTräff för er som inte visste det och då har ni säkert också räknat vad jag menar med hönsgård. Jag ska alltså på apt ikväll, för första gången på snart ett år. Eftersom det är hela området och alltså då många förskolor kommer jag få träffa mina gamla kolleger! Sedan jag var och sa hejdå i mars har jag inte några av dem så det ska bli kul och kramigt att få se dem. Jag saknar dem massor även om jag har det väldigt bra där jag är idag. 
Eftersom jag arbetar på kvällen på måndagar har jag och lilleman mys på måndagarna. Han får vara hemma större delen av dagen då jag lämnar honom först på eftermiddagen några timmar så jag får vila för att orka med kvällen. Än så länge har vi klarat av att tillverka pappersflygplan och just nu så äter lilleman frukost nr 2. Pjamasklädda är vi fortfarande och jisses vad gutt det är att kunna ta det lugnt på morgonen även om jag fungerar bäst att göra måstena på morgonen. Om en liten stund ska vi tvätta cykel då storasysters cykel får besök ikväll av en eventuell framtida ägare. En liten vända till affären blir det också sedan är måste-listan slut. 
Vad har ni på programmet idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0