Ny Footway-tävling

Mina två sista kuponger från Footway kommer jag inte behöva. Det är lite typiskt, just de skor jag vill ha finns inte i de storlekarna som jag och storasyster behöver. Men eftersom jag är så snäll som jag är så väljer jag att dela ut kupongerna till två av er.
 
Kupongerna är bara giltliga till och med den första juni, köpet måste vara på över 500:- och då får man 100:- i rabatt. 
 
Tävlingen går till så att de första två som kommenterar får kupongerna! Snabbt och enkelt den här gången alltså. 
 

Kommentarer
Postat av: Jessica Sandén

Då bara MÅSTE jag ju kommentera....även om jag inte har det minsta vettigt att säga. Men en son vars skor sjunger på sista versen.....eller snarare har sjungit klart för länge sedan ;-)

Svar: Klart som korvspad att du ska ha en kupong. Jag skickar info i ett mess till dig!
fruketchup.blogg.se

2013-05-11 @ 22:38:08
URL: http://trullsans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0